Υψηλή επαφή = Υψηλή προτεραιότητα

High Touch = High Priority High Touch = High Priority
Deniz Alpaslan Head Shot
Senior Director - Marketing
Feb 02, 2022

Καθώς περισσότερα εστιατόρια και ξενοδοχεία εγκαθιστούν κιόσκια σελφ σέρβις για γρήγορη παραγγελία γευμάτων και check-in, δεν θα πρέπει να παραβλέπεται η καθαριότητα αυτών των επιφανειών. Τον Νοέμβριο του 2018, μια πασίγνωστη αλυσίδα εστιατορίων fast food βρέθηκε στα πυρά για παραλείψεις στον τομέα της καθαριότητας. Τα κιόσκια σε οκτώ διαφορετικά καταστήματα στην Αγγλία ήταν καλυμμένα με εντεροβακτηρίδια, σταφυλόκοκκο και βακτήρια Listeria, Klebsiella και Proteus.

 

Μολονότι τα βακτήρια δεν είναι ορατά στο γυμνό μάτι, αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια των πελατών. Εστιάζοντας στην καθαριότητα στο σύνολο των εγκαταστάσεων μιας επιχείρησης, οι υπεύθυνοι μπορούν να μένουν ήσυχοι για την εμπειρία των πελατών και τη φήμη της επιχείρησής τους.

 

Για καθαριότητα των χώρων σας από άκρη σε άκρη, συνιστούμε να εφαρμόζετε τις παρακάτω βέλτιστες πρακτικές:

 

  1. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας στην αξία της καθαριότητας. Όταν οι εργαζόμενοι κατανοούν το «γιατί» πίσω από τον καθαρισμό, είναι πιο πιθανό να εκτελέσουν τις αναγκαίες εργασίες. Ανεξάρτητα από το αν ο εργαζόμενος είναι στον χώρο της κουζίνας, στην υποδοχή ή στο τμήμα καθαριότητας, βεβαιωθείτε ότι κατανοεί τη σημασία του καθαρισμού: πώς προωθεί την υγεία και την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού, βελτιώνει την εικόνα της επιχείρισης και υποστηρίζει άμεσα την κερδοφορία της.
  2. Χρησιμοποιείτε τακτικά απολυμαντικά σε επιφάνειες υψηλής επαφής. Η χρήση του σωστού χημικού προϊόντος προσφέρει εγγυημένη καθαριότητα, ιδίως σε επιφάνειες όπου ακουμπούν πολλά άτομα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προτιμήστε ένα χημικό ταχείας δράσης για τον γρήγορο αλλά αποτελεσματικό καθαρισμό επιφανειών όπως κιόσκια με οθόνες αφής και πάγκους.
  3. Αυξήστε τη συχνότητα καθαρισμού σε περιόδους αιχμής. Ο συνωστισμός την ώρα του μεσημεριανού σε ένα εστιατόριο και τα πλήθη των ταξιδιωτών που επισκέπτονται ένα ξενοδοχείο την περίοδο του καλοκαιριού αποτελεί μια ευκαιρία για μεγαλύτερα κέρδη, αλλά είναι επίσης αιτία μετάδοσης περισσότερων μικροβίων. Όταν όμως ο φόρτος εργασίας αυξάνεται, δυστυχώς η καθαριότητα μπορεί να μπει σε δεύτερη μοίρα. Ενημερώστε το προσωπικό σας για την ανάγκη αύξησης της συχνότητας του καθαρισμού κατά τις περιόδους αιχμής και εξοπλιστείτε με εύκολα προσβάσιμα εργαλεία και προϊόντα που απαιτούνται για τον γρήγορο καθαρισμό χώρων όπως οι τραπεζαρίες, οι τουαλέτες και οι χώροι υποδοχής.
  4. Διατηρήστε ένα καλό απόθεμα βασικών προϊόντων υγιεινής. Διατηρώντας τους χώρους της τουαλέτας καλά εξοπλισμένους με προϊόντα όπως σαπούνι, απολυμαντικό και χαρτί, ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να πλένουν τα χέρια τους. Αυτό μπορεί με τη σειρά του να μειώσει τη μετάδοση μικροβίων σε άλλους χώρους της επιχείρησής σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο χρήσης συστήματος διανομής σαπουνιού και απολυμαντικού χεριών με δυνατότητα εναλλαγής από αυτόματη σε χειροκίνητη λειτουργία, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν το προϊόν ακόμη και αν εξαντληθούν οι μπαταρίες.

 

Τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι επιφάνειες υψηλής επαφής, όπως οι οθόνες αφής στα κιόσκια, τα τραπέζια, οι πάγκοι και τα χερούλια στις πόρτες καθαρίζονται με τη δέουσα προσοχή. Δίνοντας προτεραιότητα στην καθαριότητα, συμβάλλετε στον περιορισμό της εξάπλωσης βακτηρίων και προστατεύετε καλύτερα τους πελάτες και τους επισκέπτες σας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες λύσεις υποστήριξης της καθαριότητας στην επιχείρησή σας, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο της Diversey.